Co to jest BLIK ?
· BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej NaszBank .
Kto może korzystać z BLIKA ?
· są posiadaczami konta osobistego w Banku lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
· posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną Nasz Bank (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store)
Dzięki usłudze BLIK możesz:
· szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Pay wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
· wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK
Rodzaj transakcji | Limit domyślny | Limit maksymalny |
Wypłata gotówki | 1000 | 10000 |
Płatności w sklepach | 1000 | 10000 |
Zakupy online | 1000 | 10000 |
Przelew na telefon | 500 | 500 |
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej Nasz Bank
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
· aktualizuj system operacyjny oraz aplikację Nasz Bank
· stosuj oprogramowanie antywirusowe
· stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
· aktualizuj przeglądarki internetowe;
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją Nasz Bank i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja Nasz Bank . Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem usługi bankowości elektronicznej lub dzwoniąc na Infolinię Banku.