Ułatwienia dostępu

Co to jest BLIK ?
· BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej NaszBank .
Kto może korzystać z BLIKA ?
· są posiadaczami konta osobistego w Banku lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
· posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną Nasz Bank (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store)

Dzięki usłudze BLIK możesz:

·        szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych    bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Pay wygenerujesz kod                BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję

·        wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej

 

W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

  Rodzaj transakcji

  Limit domyślny 

  Limit maksymalny

  Wypłata gotówki

    1000               

      10000

  Płatności w sklepach

    1000

      10000

  Zakupy online

    1000

      10000

  Przelew na telefon    

      500                     

          500


Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej Nasz Bank
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:

·         aktualizuj system operacyjny oraz aplikację Nasz Bank

·         stosuj oprogramowanie antywirusowe

·         stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe

·         aktualizuj przeglądarki internetowe;

    1. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją Nasz Bank  i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
    2. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja Nasz Bank . Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem usługi bankowości elektronicznej  lub dzwoniąc na Infolinię Banku.

Instrukcja aktywacji BLIK :

Internet Banking
Interfejs mobilny Internet Bankingu
Aplikacja mobilna
SMS Banking
Bankofon
Płatności telefonem
smartKARTA
Sm@rt wypłata
Profil zaufany
BLIK
Express ELIXIR