Szanowni klienci.
Informujemy, że w aplikacji NaszBank została uruchomiona funkcjonalność: Prośba o przelew BLIK.
To wygodna funkcja, która pozwala szybko rozliczyć się ze znajomymi lub rodziną. Dzięki niej można wysłać zapytanie o przelew konkretnej kwoty na numer telefonu innego użytkownika BLIK. Odbiorca otrzyma powiadomienie w swojej aplikacji mobilnej i będzie miał 72 godziny na zaakceptowanie prośby i przesłanie pieniędzy – wystarczy jedno kliknięcie, a środki trafią do Ciebie natychmiast.
Najważniejsze informacje:
- prośbę o przelew można wysłać do osoby, która korzysta z BLIKA i ma aktywną aplikację mobilną w banku udostępniającym tę funkcję,
- można rozliczać się w ten sposób za wspólne zakupy, składki czy inne codzienne wydatki,
- pełna kontrola – można zablokować otrzymywanie próśb o przelew od wszystkich lub wybranych numerów,
- prośba o przelew jest ważna przez 72 godziny od momentu wysłania.