Ułatwienia dostępu

Aplikacja mobilna

Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta, użytkownika serwisu bankowości elektronicznej, za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie, niezbędny jest pakiet danych internetowych ponieważ Aplikacja łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet.

Aplikację  NASZ BANKjpg należy pobrać ze sklepu Google Play (dla Android) lub App Store (dla iOS) 

Aplikacja mobilna umożliwia:

  • przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na swoich rachunkach
  • dostęp do historii operacji
  • prezentowanie informacji o stanie konta oraz ostatniej operacji bez konieczności logowania się do Aplikacji

    (domyślnie opcja wyłączona, dostępna w Ustawieniach)

  • wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment)
  • wykonywanie przelew QR
  • zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną – zastąpienie haseł SMS
  • wyszukanie oddziałów i bankomatów, wykonanie połączenia telefonicznego do banku czy wysłanie e-maila przed zalogowaniem do aplikacji

Instrukcje Aplikacji mobilnej:

Internet Banking
Interfejs mobilny Internet Bankingu
Aplikacja mobilna
SMS Banking
Bankofon
Płatności telefonem
smartKARTA
Sm@rt wypłata
Profil zaufany
BLIK
Express ELIXIR